Kieszen na 3 HDD SATA z hotswapem

Autor: Norbert <noreply_at_reply.no>
Data: Tue 23 Jun 2009 - 17:19:34 MET DST

Witam

Szukam kieszeni na 3 dyski twarde (ewentualnie na 4), ktora mozna
zamontowac w gniazdach 5,25'' obudowy.
Cos takiego robi Chieftec http://www.chieftec.com/snt2131.html
ale po pierwsze wsadza tam RAIDa, a to mi jest niepotrzebne, po drugie ten
model ponoc bardzo halasuje (i ma nietypowy - cienki - wentylator).
Zalezy mi jedynie na hot swapie i mozliwosci odlaczenia zasilania
pojedynczego dysku, bez koniecznosci wyjmowania dysku z kieszeni (lub
chocby wysuwania). Potrzebuje tego, gdyz mam kilka dyskow do roznych
zastosowan i w jednej chwili potrzebuje jeden (rzadko dwa) z nich, a nie
zawsze wszystkie.
Czy mozecie polecic jakies inne kieszenie tego typu?

--
pozdrawiam
Norbert