Re: pytanko w sprawie klawiatur bezprzewodowych

Autor: Szarlih <szarlihy_at_wp.pl>
Data: Sat 20 Jun 2009 - 16:21:46 MET DST

Szymon von Ulezalka jest autorem poniższej notatki:

> czy ten 'skok' jest porownywalny do skoku klawiszy spotykanych w
> laptopach, czy do zwyklych, ibm-style klawiszy?

bliżej mu do skoku standardowego niż do klawiatur laptopowych, ale jest
miękki i jednak niższy. plus poza wygodą to zdecydowanie cichsze pisanie.

> co do malego entera- nie wiesz moze, czy owa klawiatura jest dostepna
> (nie w polsce, tylko w uk) z rozkladem klawiszy typu UK

nie mam pojęcia, ale wiele klawiatur jest sprzedawanych w obu wersjach
także w Polsce, więc pewnie jest duża szansa. nie wiem jak w UK ale w
Polsce trzeba o to pytać bo na wszelkich zdjęciach i specyfikacjach są
zawsze małe entery.

> ach, czyli kartonu baterii nie bede musial pod biurkiem trzymac 'w
> razie czego' ;)

zawsze warto mieć jeden zapasowy komplet (bo według prawa Murphego
wyczerpią się jak będziesz bardzo klawiatury potrzebował), ale bez
przesady. w sterownikach Logitecha są wskaźniki baterii (i do klawiatur
i do myszy) ale strasznie oszukują i lubią zmieniać wartości z dnia na
dzień, więc trzeba im dawać tolerancję +/- 50 dni ;)

--
                 _____