Re: pytanko w sprawie klawiatur bezprzewodowych

Autor: Szymon von Ulezalka <sz.gruszczynski_at_googlemail.com>
Data: Sat 20 Jun 2009 - 15:32:55 MET DST

> na 99% tak, zdarza się czasami, że coś nie gra, ale rzadko, w
> specyficznych konfiguracjach. co do drugiej mogę powiedzieć, że na pewno
> działa.

hm... dzieki za info o logitechu; moglby ktos napisac o MS 7000?

> Wave jest specyficzna, trzeba się przestawić, potem pisze się bardzo
> wygodnie (według osób używających). dla mnie osobiście zbyt pogięta i z
> głupim małym enterem, ale ma fajny skok. ale ja siadam do niej okazyjnie
> i na krótko. ;)

czy ten 'skok' jest porownywalny do skoku klawiszy spotykanych w
laptopach, czy do zwyklych, ibm-style klawiszy?
co do malego entera- nie wiesz moze, czy owa klawiatura jest dostepna
(nie w polsce, tylko w uk) z rozkladem klawiszy typu UK (wiekszy
enter, klawisz \| pomiedzy malym lewym shiftem i z) czy tylko w
rozkladzie US international (zdaje sie ze MS 7000 jest sprzedawany /w
uk/ w wersji UK, ms ergonomic keyboard 4000 jest na 100% w wersji UK
dostepny /wlasnie z takiej pisze/)

> u mnie w różnych Logitechach średnio powyżej roku.

ach, czyli kartonu baterii nie bede musial pod biurkiem trzymac 'w
razie czego' ;)

pozdrawiam
szymon