pytanko w sprawie klawiatur bezprzewodowych

Autor: Szymon von Ulezalka <sz.gruszczynski_at_googlemail.com>
Data: Sat 20 Jun 2009 - 14:54:49 MET DST

witam
mam pytanko-
czy do obslugi klawiatury bezprzewodowej (konkretnie mysle o tych
dwoch produktach:

http://www.microsoft.com/hardware/mouseandkeyboard/ProductDetails.aspx?pid=095

oraz

http://www.logitech.com/index.cfm/keyboards/keyboard_mice_combos/devices/3072&cl=US,EN
)

potrzebne sa dodatkowe drivery/oprogramowanie? aby uscislic: nie
chodzi mi tutaj o dodatkowe, multimedialne klawisze (te beda na 99%
widziane out-of-box przez linuksa), ale ogolnie, tj. - czy system
(obojetnie jaki: windows badz linux) oraz np BIOS (jakbym chcial sobie
cos w nim przestawic np) bedzie widzial taka klawiature jakby byla ona
zwykla klawiatura 'kabelkowa' na usb?

poza tym - moze ktos uzytkowal ktoras z powyzszych klawiatur
(szczegolnie logitecha)? jak wrazenia? (w sumie mam na chwile obecna
klawiature ms ergonomic 4000, na wygode nie narzekam, ale zaczyna sie
jakos psuc /po 7 tygodniach od zakupu, paragon niestety zgubilem/ -
przestaje dzialac np podczas grania - swiatelka (tj ledy np od caps
badz num locka) sie pala, ale nie mozna ich wylaczyc (ani wlaczyc,
jezeli podczas 'padu' byly wylaczone), zaden klawisz nie reaguje -
nawet wyjecie i wlozenie (do tego samego badz innego portu) klawiatury
nie pomaga.
i jeszcze pytanko- na jak dlugo wystarczaja standardowe AA baterie w
klawiaturze (o myszke nie pytam, bo i tak bede uzywal swojej obecnej
kabelkowej myszki)?

pozdrawiam
szymon