Re: przejsciówka LPT -centronics

Autor: PP <piotrpitucha_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 18 Jun 2009 - 21:10:09 MET DST

> Mam drukarkę HP LaserJet 1200. Ma ona tylko i port równoległy. Niestety
nie
> jest to ten standardowy port w którym wtyka się wtyczkę z niebieska
"belką"
Jeśli dobrze rozumiem Twój problem to HP LJ 1200 ma taki sam mini-centronics
jak HP LJ 1100, teoretycznie nie jest to żaden problem, kupujesz DB25 i
gniazdo Centronics, łatwe do dostania bo używanie w programatorach do AVRów
i lutujesz kabelki by zrobić przejściówkę.
Jest tylko jeden problem, Edimax może mieć nieprzypadkowo wtyk w obudowie,
przelotka pewnie musiała będzie mieć krótki kabel, jeśli to nie TTL tylko
sygnały z jakiegoś procesora to pojemności mogą zabić transmisję, myślę ze
0,5m to max.
Piotr