Re: Dwa monitory

Autor: Norbert <noreply_at_reply.no>
Data: Thu 18 Jun 2009 - 19:07:34 MET DST

Dnia Thu, 18 Jun 2009 16:32:48 +0200, Mariusz Kruk napisał(a):

> Nie o to chodzi. Chyba każde Windows (może poza 3.x) radzą sobie z
> wieloma monitorami (swojego czasu praktykowałem pracę na dwu kartach
> graficznych na 98 ^^). Chodziło mi bardziej o ustawienia domyślnego
> ekranu i takie tam. Windows może (acz nie jestem pewien czy musi) mieć z
> tym problemy.

W koncu pojawila sie opcja DualView, teraz nie wiem czy dlatego ze
doinstalowalem nView czy dlatego ze zrestartowalem komputer ktorys raz z
kolei. Tak czy owak mam juz rozne rozdzielczosci na obu monitorach i jest
ok :-)
Mam tylko teraz wrazenie, ze okna sie jakby wolniej odrysowuja, nie wiem
czy to jest wina dwoch monitorow czy cos bruzdzi, na razie niczego nie
znalazlem.

--
pozdrawiam
Norbert