Re: "twarde" zawieszenia przy przechwytywaniu

Autor: vari <varicap_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 18 Jun 2009 - 19:00:07 MET DST

> Dysk nie wyrabia? Za duża fragmentacja?

Na bieżąco jest defragmentowany.
Poza tym zapomniałem o jeszcze jednym. To samo zawieszenie dzieje się
podczas używania Skype (a tam dane przechwytywane są wysyłane a nie
zapisywane).
Czyli coś innego.
Myślałem, że te objawy najpierw "zamrożenia" ale z działających kursorem
myszy a po chwili z zamierajacym tym kursorem są charakterystyczne dla
jakiegoś problemu.
Jakieś przepełnienie jakiegoś bufora ? Bo pamięci naprawdę jest mało ale
miałem peceta (stacjonarny) z podobną ilością pamieci (a na dodatek PII 350
MHz i HDD 4 GB) i tam wszystko działa (przechwytywanie, Skype itp).
Może ktoś skojarzy takie stopniowe zawieszenie z jakimś konkretnym problemem
?
Dodam iż kiedyś przechwytywanie działało OK. Teraz zawiesza.
vari