Re: p³yta - problem

Autor: Grzegorz Krukowski <registered.user_at_op.pl>
Data: Thu 18 Jun 2009 - 17:01:43 MET DST

On Thu, 18 Jun 2009 14:16:03 +0200, "Papa Smerf"
<Papa@zagurami.zalasami.trala.la> wrote:

>Órzytkownik "Grzegorz Krukowski" napisa³:
>
>jestem trochê zdziwiony, bo jedyne co znalaz³em w instrukcji, to wy³±czanie
>komputera jesli temperatura procka przekroczy zadan±,
>a o ¿adnym przegrzewaniu nie ma mowy bo procek nagrzewa siê maksymalnie do
>40stopni przy maksymalnym obci±¿eniu.
Ja mam NF7, i tam w biosie jest opcja Advanced Chipset Features|CPU
Thermal-Throttling, która zmniejsza taktowanie przy przegrzewaniu
procesora.

Druga sprawa, ¿e to jest p³yta bezzworkowa i wszystkie ustawienia s±
zapamiêtywane w biosie. Je¿eli krótko po w³±czeniu komputera
wy³±czy³em go, to bios uznawa³, ¿e nie móg³ wystartowaæ, gdy¿ co¶ by³o
¼le ustawione i resetowa³ mi ustawienia procesora na jakie¶ bazowe.

I oczywiscie nie zainstalowa³e¶ jakiego¶ programu, który potrafi
regulowaæ prêdko¶æ procesora/FSB, np. SpeedFan?

--
Grzegorz Krukowski