Re: p³yta - problem

Autor: Papa Smerf <Papa_at_zagurami.zalasami.trala.la>
Data: Thu 18 Jun 2009 - 14:16:03 MET DST

Órzytkownik "Grzegorz Krukowski" napisa³:
> Te p³yty mog± (chyba) zmieniaæ taktowanie jedynie w przypdku
> przegrzewania procesora - s± na to opcje w Biosie.

jestem trochê zdziwiony, bo jedyne co znalaz³em w instrukcji, to wy³±czanie
komputera jesli temperatura procka przekroczy zadan±,
a o ¿adnym przegrzewaniu nie ma mowy bo procek nagrzewa siê maksymalnie do
40stopni przy maksymalnym obci±¿eniu.

zreszt± ponad rok by³o wszystko ok, czyli procek pracowa³ z mno¿nikiem x10
(2GHz) niezale¿nie od temperatury i obci±¿enia, to ¿e p³yta sama sobie
ustala mno¿nik dzieje siê od niedawna dlatego zastanawiam siê nad przyczyn±
awarii.