Re: przejsciówka LPT -centronics

Autor: Bartek Wiecek <dante_at_ciach.eranet.pl>
Data: Thu 18 Jun 2009 - 12:03:32 MET DST

"dziobu" <xxxxxxxx@xxxx.xx> wrote in message
news:h1crvo$bdt$1@news.onet.pl...
> A mógłbyś fotke tego jakąś zrobić?
> Podpinałem lj1200 jakis czas temu i nie pamietam problemów z kablem.

problemów z kablem nie mam :-)))
drukarka chodziła do tej pory przypięta do kablowego jetDirect'a HP.
Niestety konfiguracja sieci się zmieniła (czyt. przeniosłem router do innego
pokoju) i albo będę musiał wiercić dziury w ścianach by przeciągnąć kabel
(czego baaaardzo chce uniknać) albo znajdę W-lanowy print serwer działający
z tą drukarką albo znajdę przejsciówkę które będę mógł przypiąc Edimax'a
:-))
pzdr
Bartek