Re: radiatory na ram - co ze stikerami

Autor: venioo <venioo.usunto_at_poczta.fm>
Data: Thu 18 Jun 2009 - 11:59:12 MET DST

Michal AKA Miki pisze:
> Użytkownik "games" <games@games.home.pl> napisał w wiadomości

> Zalezy o jakich radiatorach sie mowi...
> w serwerach HP stosuje sie radiatory na RAMach - sam widzialem :)
>
> A poza tym radiator do RAM wcale nie musi byc przyklejany - do kupienia sa
> takie sciskajace pamiec po obu stronach...

Jak wystarczy tylko docisnac, to po kiego grzyba procesor sie smaruje
pasta termoprzewodzaca? Przeciez tez moznaby docisnac...

Moze znacie jakis test na ten temat? Bo jak dla mnie te radiatory, ktore
mozna sobie samemu zalozyc to tez pic na wode.

Przy okazji, te tony naklejek naklejane czesto przez producenta,
importera, hurtownie, sklep - przeciez papier jest izolatorem, nikt z
w/w o tym nie mysli naklejajac te g...na?

--
venioo