Re: Transfer po kablu między kompami...

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Thu 18 Jun 2009 - 00:46:01 MET DST

Użytkownik "Marcin Kocur" <marcin2006@gmail.com.wytnij> napisał w wiadomości
news:h1bm9p$96j$2@news2.ipartners.pl...

> 100 Mbitów /8 = 12,5MB
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Bajt
>
> Czyli chyba okej ;)

Jak najbardziej ok
Poniewaz w pakietach tcp/ip jest kupa informacji dotyczacych transmisji, a
kolega pewnie liczy tylko dane, ktore przekopiowal, wiec od tej wartosci
trzeba odjac (srednio kilkanascie procent) danych, ktore zapewniaja
poprawnosc transmisji. Takze 10MB/s jest normalna predkoscia na laczach
ethernet 100Mbit.

Pozdrawiam
Michal