Re: Transfer po kablu między kompami...

Autor: maX <aver_at_wywaltointeria.pl>
Data: Wed 17 Jun 2009 - 23:41:31 MET DST

Użytkownik "Spili" <spili@fake.ciachto.pl> napisał w wiadomości
news:h1bm7g$jq7$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> Hej,
>
> Mam połączone ze soba 2 kompy.
> Stacjonarny z Vistą 64 i Laptopa z XP Pro.
>
> Są połączone przez modemo/router DSL kablem.
>
> Czy transfer plików pomiędzy kompami po kablu przez router z prędkością
> max 10 MB/s jest ok czy mam cos źle gdzies poustawiane.
>
> Pozdrawiam,
> Spili,

Nawet jesli oba kompy mają sieciówki 1Gbit, to jesli podłączysz je do
switcha 100 Mbit (każdy router ma wbudowany switch albo 100 albo 1000), to w
efekcie otrzymasz transfer 100 Mbit, czyli max ~12MB/s.
Chyba że router jest 1000, to znaczy że problem jest gdzie indziej (np.
sieciówka w którymś kompie jest tylko 100 Mbit albo kabel jest badziewny).
Chyba że nie chodziło ci o 10MB, a o 10Mbit - to z reguły oznacza że w
opcjach którejś sieciówki wymuszono połączenie 10Mbit.