Witam
Użytkownik "Marcin Zawadzki" <zawias@gmail.com> napisał w wiadomości
news:58cf926a-105c-4e7f-8b00-bd38fd4c45a6@g20g2000vba.googlegroups.com...
> Sprawdzają również, czy to Twój monitor (porównanie danych podanych
> przez Ciebie do danych w ich bazie).
> Jeśli wszystko pójdzie pozytywnie (bo czemu nie?), to na drugi dzień
> przysyłają Ci nowy monitor. No, może niekoniecznie nowy, ponieważ do
> wymian serwisowych biorą głównie części tzw. refurbished, które, albo
> pochodzą z wycofanych zamówień (pół biedy), albo są częściami
> poserwisowymi.
Dzieki. Okazalo sie, ze w Polsce dziala to tak samo jak w UK.
Troche pocieszajace, ze nie sa potrzebne papiery, faktury,
paragony itp. Wystarczyl numer seryjny. Nastepnego
dnia przywiezli monitor, zabrali zepsuty i po sprawie.
Polecam serwis Della :)
Pozdrawiam,
Marcin
Received on Mon Jun 15 21:40:06 2009
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 15 Jun 2009 - 21:51:03 MET DST