P5Q Deluxe i stukający Seagate 1TB

Autor: Jarek <jpyszkiewicz_at_gmail.com>
Data: Mon 15 Jun 2009 - 10:06:46 MET DST

Witam,
     Moj PC zbudowany na P5Q-Deluxe z dyskiem Seagate 1TB w ciągu
ostatnich dni zaczyna się zacinać podczas pracy. Wczoraj zaczął bardzo
głośno stukać dyskiem zaraz po włączniu - sprawdziłem z paroma dyskami
i stukanie zaczyna się to już podczas POSTu - a startowanie visty trwa
teraz 15 minut. System statuje się poprawnie tylko że trwa to wieki.
Później wszystko jest tak wolne że nie da się pracować.
     Moim zdaniem wszystko wskazuje na problemy z płytą (wcześniej już
miałem z nią przygody ale wystarczyło rozłożenie i złożenie z
powrotem). Może ktoś już miał podobne przejścia i ma jakieś uwagi
którymi mógłby się podzielić. Dzięki z góry.

     pozdrawiam,
     Jarek