Re: Jakie sluchawki Bluetooth: Media-Tech czy B-Speech?

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Mon 15 Jun 2009 - 03:15:41 MET DST

Proces Q <no@spam.pl> zwrócił błąd:

> no tak - a nie mozna by wsadzic przewodowych sluchawek
> (czyli anteny) i przejsc na sluchanie radia przez bt?

Są zestawy bluetooth które mają radio - i używa się dowolnych słuchawek.
Ja mam takiego, działa lepiej (pod różnymi względami) niż wszystkie inne
słuchawki stereo, np. również używana przeze mnie Motorola. Ale nie jest
tak wygodny, bo jednak kabel zostaje, tylko że krótki bo związany.

> no, ale odbiegamy od tematu - ktore i czy w ogole kupic?

W ogóle? BT jest bardzo kiepski do muzyki, a ja używam kiedy się wkurzę
zawsze splątanymi kablami. Jeśli jednak musisz to weź te które mają
dłuższy czas pracy na bateriach i są łatwiej ładowane. IMO producent
dowolny, i tak każdy coś zepsuł. Ten czas słuchania który podają jeśli
nie ma gdzieś "stereo" to na pewno jest przesadzony.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8