Re: Obraz partycji dysku

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 14 Jun 2009 - 01:29:10 MET DST

Dnia Sun, 14 Jun 2009 00:47:54 +0430, Adax napisał(a):

> (...)
>
> Dzięki, właśnie wysłałem maila z prośbą.

OK, pliczek wysłałem.

> Ponadto mam pytanie do kolegi: Acronis tworzy obraz skompresowany (np. moja
> 12GB dane systemu z 30GB partycji) prawie 3x bo taki obraz zmieścił mi się
> na płytce 4.5GB. Kiedyś szukałem rozwiązania, żeby program stworzył
> bootowalny obraz, dodając do plików obrazu partycji swoje pliki.....

BootIt niestety musi być uruchamiany z osobnego nośnika. Albo z
partycji, ale wówczas należy się liczyć ze stopniowym ograniczaniem
funkcjonalności po 30-dniowym okresie przeznaczonym na testowanie.

> Czy BootIt kompresuje? bo znam go raczej z obsługi bootowania.

Kompresuje, ale nieco gorzej, średni stopień kompresji partycji
systemowej to jakieś 2 - 2,5 raza.
No i pamiętaj, że nie da się przywrócić obrazu na partycję mniejszą niż
oryginalna.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/