Re: Obraz partycji dysku

Autor: Adax <Adax_TNIJTo_at_op.pl>
Data: Sat 13 Jun 2009 - 22:17:54 MET DST

(...)
> Ktoś kiedyś opublikował plik tekstowy z przetłumaczonym helpem, ale
> właśnie znikł on z Internetu. Mogę Ci go podesłać na priv.
> --
> M. [Windows Desktop Experience MVP]
> /odpowiadając na priv zmień px na pl/
> https://mvp.support.microsoft.com/profile/Michal.Kawecki

Dzięki, właśnie wysłałem maila z prośbą.
Ponadto mam pytanie do kolegi: Acronis tworzy obraz skompresowany (np. moja
12GB dane systemu z 30GB partycji) prawie 3x bo taki obraz zmieścił mi się
na płytce 4.5GB. Kiedyś szukałem rozwiązania, żeby program stworzył
bootowalny obraz, dodając do plików obrazu partycji swoje pliki.....
Czy BootIt kompresuje? bo znam go raczej z obsługi bootowania.