Re: Komputer Firmowy

Autor: Grzegorz Krukowski <registered.user_at_op.pl>
Data: Thu 11 Jun 2009 - 11:31:14 MET DST

On Wed, 10 Jun 2009 21:28:13 -0400, rs <no.address@no.spam.pl> wrote:

No to odpowiadam zbiorczo:

>jestem innego zdania. wiecej programow, nawet dobrych, powoduje
>jedynie zamet, problemy decyzyjne i strate czasu na sprawdzanie
>softwareu

Tu mogę się częściowo zgodzić: o wiele wygodniej jest jak mamy dwa
dobre programy a nie trzy dobre i pińćset dennych. Im użytkownik jest
mniej ,,informatyczny'' tym staje się to większą zaletą (i jak czytam
różne opinie o Makówkach to jest to Makówkom poczytywane za plus). Z
drugiej strony, jak ma się jakieś nietypowe wymagania, to są mniejsze
szanse na znalezienie czegoś bardziej dopracowanego.

>dodam jeszcze, ze wcale ilosc programow wyznacznikiem lepszosci
>platformy. wez np. produkcje hi-endowej grafiki 3D i video (film),
>ktora obecnie stoi w wiekszosci na solarisach, SGI, quantelach i
>innych, pomniejszych acz egzotrycznych gratach. owszem wiondows tez,
>ale nie authoring hi-end.

No ale tutaj akurat jest sytuacja taka: są dwa, trzy przemysłowe
standardy = programy do obróbki i wpierw to raczej został wybrany
program, prawda? Sprzęt w tym przypadku to sprawa ,,drugorzędna''.

>itp.? nie sadze. jeden naprawde dobry soft sprawi, ze bedzie mozna
>system uznac, za wystarczajaco dobry, bez potrzeby nawet
>przyrownywania go do innych. <rs>

Prawda, prawda.

--
Grzegorz Krukowski