Re: Komputer Firmowy

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Thu 11 Jun 2009 - 03:28:13 MET DST

On Wed, 10 Jun 2009 22:33:45 +0200, Grzegorz Krukowski
<registered.user@op.pl> wrote:

>Ilość *dobrych* programów jest jednak jakimś wyznacznikiem lepszości
>platformy - daje Ci to większą możliwość doboru programu do Twoich
>preferencji. (Warto również zauważyć, że czasami to sprzęt dobiera się
>do oprogramowania a nie na odwrót.)

dodam jeszcze, ze wcale ilosc programow wyznacznikiem lepszosci
platformy. wez np. produkcje hi-endowej grafiki 3D i video (film),
ktora obecnie stoi w wiekszosci na solarisach, SGI, quantelach i
innych, pomniejszych acz egzotrycznych gratach. owszem wiondows tez,
ale nie authoring hi-end.
jest tych programow doslownie kilkanascie. nie wiem jak teraz, ale
jeszcze kilka lat temu na takim quantelu chodzil tylko jeden program i
byl on byl glowna platforma w duzych agencjach zajmujacych sie szeroko
pojeta ale hi-endowa reklama. system byl nie do przewrocenia, mial
opcje, o ktorych owczesny photoshop i inne programy z tej dzialki
mogly jedynie pomazyc. byl zajebiscie drogi i uzywali go jedynie
naprawde duzi chlopcy.
czy mozna zatem mowic, ze jedne platformy sa gorsze od innych, bo nie
ma np. 200 programow do edycji video, popularnego dziergania w 3D
itp.? nie sadze. jeden naprawde dobry soft sprawi, ze bedzie mozna
system uznac, za wystarczajaco dobry, bez potrzeby nawet
przyrownywania go do innych. <rs>