Re: Komputer Firmowy

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Wed 10 Jun 2009 - 14:38:33 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Kuba Fingas"
>Umm, tak dyskretnie pragnę zwrócić uwagę że zaczęło się od użytkowniczki
>"Animka" i jej komentarza "za rok będzie już przestarzały", na co ja
>odparłem że tylko gdy po roku nowego sprzętu wymagają.

Z drugiej strony, ktoś w podwątku obok bodajże zapewniał, że Mac tak
niby starczy na lata. A tu akurat różnicy względem peceta bez logo Apple
dużej nie ma.

>Z drugiej strony w Applach ten problem będzie mniej dotkliwy niż w PC -
>OSX jest dużo, dużo mniej zasobożerny* niż Vista,

Nie mam Visty. A aplikacje są zasobożerne wszędzie.

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb I  am  Rambo  of  Borg: Yo! Assimilate this!
`b  Kruk@epsilon.eu.org   d' <BANG> <BANG> <BANG>