Re: Komputer Firmowy

Autor: Animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Wed 10 Jun 2009 - 13:34:25 MET DST

Kuba Fingas pisze:

> I co ? Najnowsze gry nie będą mieć dostatecznej ilości FPS?
> Dramat, normalnie pociąć się można...

Komputer firmowy to chyba nie do gier, co?

> Nie każdy kupuje komputer do zabawy, niektórzy na nich pracują.
>
> MacBooka Pro kupiłem 2 lata temu i miałem pod maską Core2Duo 2.2 GHz,
> FSB 800 MHz, 2 giga ramu, GeForce 8600M GT i matrycę podświetlaną LEDami
> - konfiguracja która i dziś w notebooku jest bardziej niż przyzwoita.
>
> Pokaż mi profesjonalne aplikacje którym z roku na rok wymagania rosną
> tak że absolutnie wymagają najmocniejszych dostępnych konfiguracji?
>
> I pokaż mi kto z roku na rok najnowsze wersje softu plus najmocniejsze
> konfiguracje, wymieniając cały swój "park komputerowy"?

Chodzi o szpan. Wszyscy powinni mieć najnowsze komputery. Za rok ten już
będzie przeżytkiem i ludzie będą się z Ciebie i Twojego komputera nabijać.
Zresztą to też zależy od oprogramowania jakie firma będzie mieć w
komputerze i czy komputer da radę.

> Bo soft oczywiście używasz tylko legalny?
> :P

NTG!

--
animka