Re: Dysk ~500GB

Autor: Ingarden <ekstrakt_USUN__at_o2.pl>
Data: Mon 08 Jun 2009 - 12:56:22 MET DST

> Napiszę tak: jeśli cenisz sobie ciszę, a zarazem chcesz mieć wydajność
> dysku 7200 to weź powyższy dysk. Osobiście nie przepadam za tą firmą,
> ale po dwóch dniach wysłuchiwania rzępolenia dysku Maxtor/Seagate
> zamieniłem go na w/w i chyba pierwszy raz jestem odkąd pamiętam
> zadowolony z produktu tej firmy :).

W końcu to EcoGreen. Nie może tak hałasować jak Maxtor, bo straszyłby
gołębie.

> Poniżej screenshot z hdtach'a -
> http://img4.imageshack.us/img4/2164/hdtachj.jpg>

Naoglądałem się już hdtachów dla tego Samsunga. Wygląda w porządku.
Wydajność - wystarczy w zupełności. Głośność - podobnie (zresztą moich
wiatraków, to nawet mój leciwy Seagate nie potrafi przekrzyczeć). Jedyne
czego się boję, to niezawodność/sprawność. Jak mi się zaczerwieni coś w
smarcie, to chyba zawału dostanę (trzeba będzie pomyśleć kiedyś o raidzie..)

--
le