Re: Procesor z najwyższym taktowaniem

Autor: doom3 <doom3mk_at_o2.pl>
Data: Mon 08 Jun 2009 - 11:16:57 MET DST

Użytkownik "Osadnik" <osadnik.www@wp.pl> napisał w wiadomości
news:h0hcj0$8ln$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> Poszukuje procesora (współczesnego dość) z jak najwyższym taktowaniem na
> jednym rdzeniu. Ponieważ dwie aplikacje które mam korzystają tylko z
> jednego (udokumentowane i sprawdzone) dlatego poszukuje takiego procesora
> któy osiągnie największa wydajność tylko na jednym rdzeniu.
>
> Moze to być trudne dlatego że świat idzie w kierunku wielordzeniowców co
> nie zawsze jest po stronie oprogramowania.

Hmn, nie powiem, dosc trudna sprawa.
Nie rozwazales jednak zakupu takiego: I7-920 (SLBEJ, D0) ? Na odpowiednim
chlodzeniu bez problemu puscisz go na 4Ghz per rdzen.
Nie wiem czy oplaca Ci sie isc w stara technologie, jezeli potrzebujesz
najwyzszej wydajnosci... w tej chwili imho I7 bedzie najszybszy przy
zachowaniu rozsadnej ceny oraz ogromnej mozliwosci jego OC.

--
doom3