Re: Błędy na HDD --> chłodzenie

Autor: Radek D <radek997_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 08 Jun 2009 - 09:20:49 MET DST

Mam podobnej klasy sprzęt na serwer (Pentium II/III koło 0,5GHz) i
do tego Barracudę 60GB. Jako, że sprzęt ma być super cichy to
jest w nim minimum chłodzenia. Z dyskiem poradziłem sobie tak, że
posmarowałem jego górną część pastą termoprzewodzącą i przykleiłem
do niego radiator. Za kilka zł można kupić cięty z metra profil
radiatora. Działa to już jakiś 5 rok z kilkoma dniami przerwy.