Re: Nagłe rebooty kompa

Autor: ZeN <zen_at_nospam.pl>
Data: Sun 07 Jun 2009 - 19:15:50 MET DST

Użytkownik "TRUX" napisał w wiadomości news:h0gp7f$8k7$1@news.onet.pl...
> OD kilku dni komp jakby mi się wściekł. Ni z gruszki ni z pietruszki
> potrafi nagle strzelić reboota.> Trux

Szklana kula mi się potłukła...
Jaka płyta, jak długo na niej pracujesz?
monitoruj na bieżąco temp. procka i płyty,
podstawa to czystość i brak kurzu wewnątrz.
Sprawdź kondziołki na płycie czy już przypadkiem nie są wypukłe.
O ile masz możliwość podmień RAM i zasilacz

...Czasami pies jest pogrzebany znacznie płyciej:
pamiętam taki przypadek, kiedyś znajomy przywiózł mi kompa do diagnozy który
już wcześniej był w kilku serwisach, nikt nie znalazł przyczyny dziwnych
restartów (wystaczyło dotknąć obudowy) a przyczyną był wadliwy przycisk
"reset" ;)

ZeN