Re: Serwis monitorow Della

Autor: Marcin Zawadzki <zawias_at_gmail.com>
Data: Tue 02 Jun 2009 - 18:04:09 MET DST
Message-ID: <796136e4-fa99-4be9-8f3b-a0a65938cffb@g19g2000vbi.googlegroups.com>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

On Jun 2, 4:06 pm, Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> wrote:
> a jak monitor był kupiony od kogoś i ma jeszcze gwarancję, to co trzeba
> gadać ?

Wg mnie prawdę i tylko prawdę :)
Podajesz swoje nazwisko, na co Dell mówi, że monitor ten został
sprzedany komuś innemu i czy znasz jego nazwisko. Wówczas Ty mówisz:
"Tak, oczywiście. Kupiłem ten monitor od Pana Iksińskiego i za chwilę
przefaksuję Wam fakturę, dzięki której udowodnię, że uczciwie wszedłem
w jego posiadanie".
To powinno załatwić sprawę - dotychczas działało w moim przypadku. Tu
zaznaczę, że opisuję moje doświadczenia z Dellem w Glasgow.

--
pozdrawiam
Marcin Zawadzki
Received on Tue Jun 2 18:05:03 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 02 Jun 2009 - 18:51:00 MET DST