Re: jakosc dzwieku

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Tue 02 Jun 2009 - 16:42:14 MET DST
Message-ID: <h03eah$86j$1@nemesis.news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

> Kto miał Aureala i tak raczej używał A3D.
> Jak pamiętam w grach nie było mozliwości
> używania jednocześnie efektów środowiskowych
> (EAX) i dźwięku 3D (A3D). Albo jedno, albo drugie.

W A3D dzwiek byl modelowany "na zywca" z braniem
pod uwage zarowno jego zrodla jak i ewentualnych odbic.

Alternatywa z CL bylo pozycjonowanie dzwieku przez
biblioteki DirectSound plus nalozenie predefiniowanego
(o zgrozo) filtra.

Porownania IMHO nie ma.

Ale... Creative proces przegralo, zamiast splacic Aureala
kupili ich w calosci, patenty zamkneli w szufladzie
i prawie utlukli temat sterownikow pod 2K/XP.

Ot... Kapitalizm.

pozdrawiam,
Vituniu.
Received on Tue Jun 2 16:45:07 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 02 Jun 2009 - 16:51:01 MET DST