> Kto miał Aureala i tak raczej używał A3D.
> Jak pamiętam w grach nie było mozliwości
> używania jednocześnie efektów środowiskowych
> (EAX) i dźwięku 3D (A3D). Albo jedno, albo drugie.
W A3D dzwiek byl modelowany "na zywca" z braniem
pod uwage zarowno jego zrodla jak i ewentualnych odbic.
Alternatywa z CL bylo pozycjonowanie dzwieku przez
biblioteki DirectSound plus nalozenie predefiniowanego
(o zgrozo) filtra.
Porownania IMHO nie ma.
Ale... Creative proces przegralo, zamiast splacic Aureala
kupili ich w calosci, patenty zamkneli w szufladzie
i prawie utlukli temat sterownikow pod 2K/XP.
Ot... Kapitalizm.
pozdrawiam,
Vituniu.
Received on Tue Jun 2 16:45:07 2009
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 02 Jun 2009 - 16:51:01 MET DST