Re: jakosc dzwieku

Autor: maX <aver_at_wywaltointeria.pl>
Data: Tue 02 Jun 2009 - 16:10:30 MET DST
Message-ID: <h03bsj$a8m$1@atena.e-wro.net>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original

Użytkownik "Vituniu" <vituniu@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:h03b3i$96r$1@atlantis.news.neostrada.pl...
>>> IIRC windowsowe sterowniki do SB128 tez nie sa calkiem ten-teges.
>>> Praktycznie ignoruja caly hardware z wyjatkiem D/A na koncu ;)
>>
>> Ale EAX działał.
>
> Pierwszy EAX byl "zdziebko" topornym rozwiazaniem.
> Zwlaszcza kiedy porownac z Aurealem...
>

Kto miał Aureala i tak raczej używał A3D. Jak pamiętam w grach nie było
mozliwości używania jednocześnie efektów środowiskowych (EAX) i dźwięku 3D
(A3D). Albo jedno, albo drugie.
Received on Tue Jun 2 16:15:04 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 02 Jun 2009 - 16:51:01 MET DST