Jakość pamięci USB i jej pojemność - pomóżcie

Autor: Monika <monika11120_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Sun 31 May 2009 - 16:13:24 MET DST

Cześć
Muszę wkrótce kupić sobie pamięć USB, takiego typowego pendrive'a.
Zdecydowałam się na rozmiar 32 lub 64 GB. Niby wszystko wiem, ale ostatnio
brat koleżanki nastraszył mnie, że jeśli źle wybiorę mogę mieć poważne
kłopoty. Chodzi podobno o to, że pamięci mają różną jakość nawet tego samego
producenta i trzeba wybrać dobrą, bo inaczej będzie wolno chodziła, będzie
miała wolny odczyt i zapis. Co prawda wszystkie duże pamięci mają standard
USB 2.0 ale i tak są w nich podobno duże różnice. Dużo złego słyszałam o
DataTraveler Kingstona ale za to dużo dobrego o jakiejś innej serii pamięci
Kingstona ale nie pamiętam nazwy.

Bardzo proszę, żeby mi ktoś doradził jaką pamięć, jakiej firmy i jaki model,
warto kupić żeby miała szybki zapis i odczyt. Czy lepiej kupić 32GB czy 64GB?
W sensie czy 64GB jest dużo droższe od 32 i lepiej może jeszcze nie kupować.
Nie znam się za bardzo na sprzęcie, dlatego naprawdę będę wdzięczna gdy mi
ktoś pomoże.

Pozdrawiam cieplutko,
Monika