Składowanie CD DVD

Autor: orcio <orcio_at_NOSPAMinteria.pl>
Data: Sun 31 May 2009 - 16:12:47 MET DST

Witam
Kiedyś widziałem urządzenie które służyło do przechowywania płyt CD /
DVD wkładało się je pionowo w środku pewnie był jakiś bęben który
okładał je w puste miejsce. Wydaje mi się ze było to zarządzane przez
komputer z Windowsem i można było za pomocą katalogu w programie
wyciągnąć odpowiednia płytę z tego "składu". Niestety nie wiem jak to
się nazywało i nie potrafię zapytać googla o to urządzenie czy ktoś z
Was miał z tym do czynienia jak się spisuje i jak w ogóle sie nazywa?

orcio