Re: wymiana klawiatury

Autor: Mateusz Viste <mateuszATviste-familyDOTnet_at_localhost.localhost>
Data: Fri 29 May 2009 - 16:31:51 MET DST

On Friday 29 May 2009 16:22, aa.kr@onet.eu wrote:
> Oj sorry, w ogóle nie pomyślałem, że takie naklejenie innych literek może
> być trwałe. Zresztą i tak ciężko mnie przekonać, przecież to będzie
widać...

Może być trwałe, jak i może być estetyczne. Oczywiście wynik nie musi być
specjalnie udany jeśli wybierzesz naklejki za kilka złotych :)

Moje kosztowały ok. 20zł, i jestem z nich bardzo zadowolony - roboty na 5
minut, ładnie wygląda, i nic się nie ściera (nadruk jest "od spodu").

> :) Nie, nie to nie dla mnie hihihi :) ale dzieki! Pomysł jest super ;)

Jak kto lubi ;-)

Pozdrawiam,
Mateusz Viste