Re: wymiana klawiatury

Autor: Grzegorz Krukowski <registered.user_at_op.pl>
Data: Fri 29 May 2009 - 16:40:53 MET DST

On Fri, 29 May 2009 16:14:06 +0200, "Stefek" <aa.krWYTNIJTO@onet.eu>
wrote:

>Nie do końca rozumiem :) Po co mi naklejki jak chodzi o klawiaturę o innej
>sekwencji? Możesz mi to jaśniej powiedzieć?

Po pierwsze - aby pisać po Polsku musisz w ustawieniach swojego
systemu wybrać Polską klawiaturę. Znaczki naklejone na klawisze nie
mają na to żadnego wpływu.

Jak to zrobisz to albo się z czasem nauczysz, że tam gdzie masz
nadrukowane ,,a'', masz ,,q'', zamiast ,,z'' masz ,,w'' itp., albo
kupisz naklejki i ponaklejasz odpowiednie znaki na odpowiednie
klawisze.

--
Grzegorz Krukowski