Re: Czy jest sens instalowac windows xp 64bit na Core2 duo?

Autor: |3eR|<0 <._at_.>
Data: Fri 29 May 2009 - 15:27:18 MET DST

Użytkownik "Mark" <tajny@adres.w.pl> napisał w wiadomości
news:heomzch8kdkg.dlg@smok.wot...

> ... no i? To czysty marketing. Niewiele to ma wspolnego z systemem jako
> takim.

Nawet jesli to marketing to windows na zapewne jeszcze lepszy jesli chodzi o
ilosc dystrybucji visty w przypadku windows 7 bedzie tak samo. Jak by nie
mogli zrobic jednego system.

> ...zrealizuje to sterownik grafiki, z tego co widze sa juz sterowniki
> wspierajace Open Cl nawet dla P nVidii.
Jeszcze nie ma tego jak sprawdzic, bedzie OPEN CL na OSX i windows 7
pozyjemy zobaczmy.

> Nie wiem, nie znam sie na profesjonalnej obrobce grafiki realizowanej
> przez
> *programy zewnetrzne*. Ale co to ma wspolnego z systemem jako takim?

Chodzi o to ze pakiet iLife jest swietnie zintegrowany z systemem.
Movie maker a imovie dla OSX to bezdyskusyjna porazka.

> Rozumiem ze na sile probujesz do czegos sie doczepic, chetnie zobacze
> wspomniane przez Ciebie sterowniki do procka - to dla mnie jakas nowosc,
> wskazesz mi odpowiedni link?
> Jesli zas miales na mysli chipset - to wiekszosc plyt ma opcje ekspresowej
> instalacji, jeden klik i instalujesz wszystkie niezbedne sterowniki.
> Chyba
> dawno nic nie instalowales...

prawie dzien w dzien instaluje system w firmie, pol biedy jak jest plyta
system recovery jesli jej nie ma to po dosc prostej instalacji XP czeka mnie
instalowanie sterownikow, chipset, grafia, dzwiekowa, siec i cala reszta.
Instalowanie sterownikow idzie od razu przy instalacji systemu. Podobno
windows 7 ma to poprawic, ale zawsze znajda sie podzespoly ktorych m$ moze
nie miec w bazie. Sorry ale mnogosc sprzetu PC jest zaraza zguba windowsow.

> ROTFL
> WYbacz, ale bardziej kretynski argument trudno wymyslic:) Pomysl sam co
> napisales, i co pomysla sobie o Tobie inni.

Co dokladnie nazywasz kretynsje w tym przypadku liczbe dostepnych kart dla
PC ?. Sorry moglem sie pomylic. Ale to nie zmienia faktu, ze jest ich za
duzo.

> ...ale co to ma wspolnego z systemem? Mialo byc cos co powali WIndows 7
> na
> glowe, a to sa pierdolki ktore mozna sobie zwyczajnie sciagnac z netu lub
> kupic dodatkowo wersje komercyjne.
ilife jest to pakiet multimedialny jak jak wspomnialem wczesniej zrobione
przez ta sama firme dostarczany wraz z systemem.
Zaleta tego tych "perdolek" jak to nazwales jest wlasnie integracja z
systemem, pracujac na tym ma sie wrazenie ze to jest czesc systemu a nie
jakies zewnetrzne komercyjne pierdolki z netu.

> Mam wrazenie ze utknales na etapie 98. Ale oczywiscie, nie da sie tego
> porownac -Windows ma po prostu rejestr i juz.
Utknolem na windows XP sp3, z krotkimi epizodami na viscie oraz windows 7
beta we wszystkich przypadkach windows utknely na rejestrze, dobrze ze
zgadzasz sie ze mna.

> ...a tu kliknac na instalatoa. Tez mi roznica.
roznica poglega na tym, ze w przypadku osx instalacja programy przewaznie
ogranicza sie to wypakowania lub przegrania pliku do jednego folderu z
ktorego odpala sie aplikacje. Nie musze mowic jak smieca aplikacje
instalowane w systemie windows od rejestru do tysiecy pliczkow.

> Buhahaha, tos wymyslil argument.
To jest kwestia moze i gustu, niektorzy wola poloneza i grzebanie w garazu
ja wole wygodna jazde z automatyczna skrzynia biegow.

> Spadlem z krzesla doslownie. To do obslugi Windows 7 trzeba byc
> informatykiem? LOL.
Nie mowie o trywialnych rzeczach ale bardziej o zarzadzaniu systemem.
Znalesc interesujaca cie opcje w OSX to po chwilka, wpisujesz haslo"
tworzenie kont" w wyszukiwarce panelu zarzadzajacego a system automatycznie
podswietla ci mozliwe miejsca gdzie znajdziesz takie opcje.

> Jesli rownie merytoryczne jak te wyzej to mozna Cie zabic smiechem. Sorry,
> ale to co napisales to kompromitacja.

> Przepraszam, ale czy sobie ze mnie jaja robisz czy co? Jestes makowym
> fanbojem z klapkami na oczach?
> co mi tu za smieci podsuwasz? Artykul z 2007 roku, dotyczacy Leoparda i
> Visty? Mowa jest o Window7, przypominam, poza tym patrzac na finalowa
> punktacje, to nawet jakiejs specjalnie wielkiem przewagi nad Vista sprzes
> SP1 nie widze.
Pracowales chociaz chwileczke na MAC-u bo jesli nie to ty sie
kompromitujesz.