Re: Czy jest sens instalowac windows xp 64bit na Core2 duo?

Autor: Mark <tajny_at_adres.w.pl>
Data: Fri 29 May 2009 - 14:26:27 MET DST

Dnia Fri, 29 May 2009 10:42:46 +0200, |3eR|<0 napisał(a):

> Dobrze rozwijam mysl:
> - OSX ma jedna wersja a nie kilka jak w przypadki vista i windows 7.

... no i? To czysty marketing. Niewiele to ma wspolnego z systemem jako
takim.

> - OSX bedzie mial OPEN CL wsparcie dla samego systemu i niektorych wfunkcji
> przez GPU, windows podobno tez to ma miec ale kto to wie.

...zrealizuje to sterownik grafiki, z tego co widze sa juz sterowniki
wspierajace Open Cl nawet dla P nVidii.

> - Dla OSX jest profesjonalne narzedzie do obrobki video ktore bije na glowe
> produkty adobe typu AE i Premiere pro, mowa o Final Cut Studio 2.

Nie wiem, nie znam sie na profesjonalnej obrobce grafiki realizowanej przez
*programy zewnetrzne*. Ale co to ma wspolnego z systemem jako takim?

> - Sterowniki, mac-a sie po prostu wlacz nie trzeba spedzac godzin na
> instalowaniu sterownikow do plyty, procka, karty graficznej itd.

Rozumiem ze na sile probujesz do czegos sie doczepic, chetnie zobacze
wspomniane przez Ciebie sterowniki do procka - to dla mnie jakas nowosc,
wskazesz mi odpowiedni link?
Jesli zas miales na mysli chipset - to wiekszosc plyt ma opcje ekspresowej
instalacji, jeden klik i instalujesz wszystkie niezbedne sterowniki. Chyba
dawno nic nie instalowales...

> Do tego sterowniki są dobrze dopracowane bo maja kilka kart graficznych a nie kilka
> dziesiat tysiecy.

ROTFL
WYbacz, ale bardziej kretynski argument trudno wymyslic:) Pomysl sam co
napisales, i co pomysla sobie o Tobie inni.

> - W OSX dostajesz pakiet ilife 09: iphoto swietne magazynowanie oraz
> obrobka zdjec, imovie edycje filmow, idvd nagrywanie i tworzenie plytek dvd
> z wlasnym menu itd. iweb narzedzie do tworzenia stron.

...ale co to ma wspolnego z systemem? Mialo byc cos co powali WIndows 7 na
glowe, a to sa pierdolki ktore mozna sobie zwyczajnie sciagnac z netu lub
kupic dodatkowo wersje komercyjne.

> - OSX brak rejestru, nie ma tam miejsca na nieuniknione jak w przypadku
> windowsow zapychanie sie rejestru.

Mam wrazenie ze utknales na etapie 98. Ale oczywiscie, nie da sie tego
porownac -Windows ma po prostu rejestr i juz.

> - instalacja programow, w wiekrzosci przypadku wystarczy rozpakowac katalog
> i uruchomic program.

...a tu kliknac na instalatoa. Tez mi roznica.

> - OSX to przyjemnosc pracy na systemie

Buhahaha, tos wymyslil argument.

> - OSX latwosc obslugi, nie trzeba byc informatykiem lub miec znajomego
> informatyka zeby obsluzyc ten system.

Spadlem z krzesla doslownie. To do obslugi Windows 7 trzeba byc
informatykiem? LOL.

> - wiele innych

Jesli rownie merytoryczne jak te wyzej to mozna Cie zabic smiechem. Sorry,
ale to co napisales to kompromitacja.

> http://www.engadget.com/2007/10/27/leopard-vs-vista-feature-chart-showdown/

Przepraszam, ale czy sobie ze mnie jaja robisz czy co? Jestes makowym
fanbojem z klapkami na oczach?
co mi tu za smieci podsuwasz? Artykul z 2007 roku, dotyczacy Leoparda i
Visty? Mowa jest o Window7, przypominam, poza tym patrzac na finalowa
punktacje, to nawet jakiejs specjalnie wielkiem przewagi nad Vista sprzes
SP1 nie widze.

--
Mark