Re: DELL D430

Autor: Marcin Zawadzki <zawias_at_gmail.com>
Data: Fri 29 May 2009 - 13:49:54 MET DST

On May 29, 9:47 am, "Adax" <Adax_Tni...@op.pl> wrote:
[...]
> Też mi się 12" dellki podobają, ale kto pomoże jak jest z gwarancją?
> Zamierzam kupić w Angli i mam obawy o gwrancję. B. proszę o akierowanie
> jak to jest u Della?

Jeśli chodzi o laptopy Della, to ich gwarancja z założenia jest
międzynarodowa. Czyli kupujesz lapka w UK, przywozisz do ojczyzny,
dzwonisz do Della polskiego i prosisz o transfer gwarancji.
Oczywiście gwarancję mogą Ci też przenieść przy okazji dzwonienia do
nich z ewentualną usterką, ale trwa to chyba wówczas nieco dłużej,
więc lepiej wyjdź sprawom naprzeciw i załatw to od razu.
Z ciekawostek - kupiłem żonie Latitude D830 na rynku wtórnym i kiedy
padła karta BT i zadzwoniłem do nich (mieszkam w Szkocji), poproszono
mnie tylko o przefaksowanie dowodu zakupu, gdzie widniałoby moje
nazwisko jako kupującego oraz nazwa firmy, od której kupiłem tego
lapka, a która kupiła go wcześniej od Della i nadal figuruje w ich
bazie pod numerem seryjnym tego lapka. Na drugi dzień w skrzynce
znalazłem nową kartę BT.

--
pozdrawiam
Marcin Zawadzki