Re: DELL D430

Autor: Marcin Zawadzki <zawias_at_gmail.com>
Data: Thu 28 May 2009 - 13:26:30 MET DST

On May 27, 7:09 pm, "Seweryn" <aa.krWYTNI...@onet.eu> wrote:
[...]
> Pod względem mocy jest wystarczający, ale co sądzicie o ergonomii, wytrzymałości i
> solidności? Długo taki jeszcze pociągnie? :)

[...]

W moim przekonaniu trudno będzie PRZECIĘTNEMU użytkownikowi znaleźć
wady w laptopach Della serii Latitude (właściwie, to mam na myśli
wszystkie biznesowe laptopy Della, w tym także serię Precision).
Do oceny marki dodałbym również jakość i dostępność obsługi
posprzedażnej, częstość wydawania aktualizacji software'u (BIOS,
drivery itp.), wyjątkowa łatwość wymiany dowolnego komponentu (za czym
idzie solidność części, które wyjmuje się i wkłada czasem wiele razy),
dostępność tychże części na rynku wtórnym.
Powyższy post brzmi pewnie jak reklama Della (nawet nie krypto-), ale
nie wycofałbym żadnej z tych pochwał, nawet jeśli ktoś przytoczy mi
pojedyncze przypadki przeczące mojej dobrej opinii o Dellu.
BTW - wczoraj kupiłem sobie do domu kolorowy laser Della 1320n -
zapłaciłem 500PLN u resellera; w standardzie przyszły PEŁNE tonery (a
nie zestaw startowy), a drukarka, po zainstalowaniu, sama ściągnęła
firmware + drivery i spytała czy zainstalować. I najważniejsze -
drukarka ta ma 3 lata gwarancji Next Business Day.
Dobra, kończę, bo mam wrażenie, że schodzę nieco z tematu.

--
pozdrawiam
Marcin Zawadzki