Re: kondensatory do p³yty

Autor: nadir <none_at_hell.org>
Data: Thu 28 May 2009 - 23:38:43 MET DST

U¿ytkownik misiex-x napisa³:
> Witam,
>
> Nie wiem, czy to w³a¶ciwe miejsce, wiêc z góry przepraszam za off-topic. Nie
> znalaz³em odpowiedniejszej grupy. Zatem, gdzie kupiæ takie kondensatory
> wysokiej wydajno¶ci 680uF 4V, niskie, ¿eby sie pod radiatorem procesora
> mie¶ci³y (ca 1 cm). Mo¿liwie gdzie¶ w Warszawie. Czy mo¿na zamontowaæ wiêksze
> (pojemniejsze)? To taki wianuszek kondensatorów o ma³ym napiêciu wokó³
> podstawki 775. Czy mo¿na zamontowaæ tam tantalowe i sk±d takowe wzi±æ o
> odpowiedniej pojemno¶ci (max znalaz³em 470uF).
>
> misiex-xxx

W jakiejs plycie ASUS-a mialem takie same kondensatory (680uF/4V) do
wymiany, okolo 10szt. niskie, zwarto upakowane i musialy sie zmiescic
pod radiatorem. Szukalem dlugo ale nikt na napiecie 4V nic nie mial.
Wsadzielm wiec takie jak te:
http://allegro.pl/item643317176_kondensator_os_con_680uf_6_3v_sanyo_audio_cena.html
akurat nie z tego samego zrodla, ale plyta dziala od kilku miesiecy.
Istotny w tym wypadku oprocz parametrow elektrycznych byl wymiar
kondensatorow, a te podane w linku sie lapia - "Rozmiar_F_10x11,5".
Moze Tobie tez wystarcza?