kondensatory do płyty

Autor: misiex-x <misiex-x_at_o2.pl>
Data: Thu 28 May 2009 - 18:57:08 MET DST

Witam,

Nie wiem, czy to właściwe miejsce, więc z góry przepraszam za off-topic. Nie
znalazłem odpowiedniejszej grupy. Zatem, gdzie kupić takie kondensatory
wysokiej wydajności 680uF 4V, niskie, żeby sie pod radiatorem procesora
mieściły (ca 1 cm). Możliwie gdzieś w Warszawie. Czy można zamontować większe
(pojemniejsze)? To taki wianuszek kondensatorów o małym napięciu wokół
podstawki 775. Czy można zamontować tam tantalowe i skąd takowe wziąć o
odpowiedniej pojemności (max znalazłem 470uF).

misiex-xxx