Re: DELL D430

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Thu 28 May 2009 - 23:35:16 MET DST

Użytkownik "Marcin Zawadzki" <zawias@gmail.com> napisał w wiadomości
news:b1903525-832d-483b-bb24-76bee67d5fa5@q14g2000vbn.googlegroups.com...
> Teraz, kiedy sprawdzam ten link, widzę, że zmienili na 2Y NBD; jeszcze
> kilka dni temu było 3Y NBD.
> Drukarkę dostarczono mi na drugi dzień, a właściwie, to po ~16 godz.
> Oferuję pomoc, bo domyślam się, że lokalizacja sklepu nie jest Ci
> szczególnie bliska :)

Wiesz, ale tam jest wersja z koncowka C (zazwyczaj oznacza kolor), a nie N
(zazwyczaj oznacza network).
Jak rozumiem, nie masz karty sieciowej?

Co do drukarek DELLa, to jestem troche krytyczny - mam starego
wielofunkcyjnego lasera 1600n (ksero, skaner, drukarka, karta sieciowa,
fax), uzywam go rowniez w biurze (wlasciwie 3 sztuki w roznych biurach).
Drukarka okazuje sie byc przerobionym samsungiem...
Podstawowa wada to ich glosnosc - chodzi jak maly czolg, wiatrak bardzo
glosny,
Poza tym dlugo sie rozgrzewaja, drukarki HP z analogicznego okresu (i
starsze) sa pod tym wzgledem duzo szybsze.. Jakosc drukowania porownywalna z
HP, kserowania/skanowania - HP czy Canon wypada duzo lepiej...

Moze sie poprawili w tych drukarkach, ale generalnie po kupieniu dla siebie
i uzytkowaniu 3 innych patrze nieco inaczej...

Pozdrawiam
Michal