Re: DELL D430

Autor: Marcin Zawadzki <zawias_at_gmail.com>
Data: Thu 28 May 2009 - 15:32:14 MET DST

On May 28, 2:20 pm, Animka <ani...@to.nie.ja.wp.pl> wrote:

> Możesz podać linka do tej drukarki?

Jasne - http://tinyurl.com/5pc68f
Teraz, kiedy sprawdzam ten link, widzę, że zmienili na 2Y NBD; jeszcze
kilka dni temu było 3Y NBD.
Drukarkę dostarczono mi na drugi dzień, a właściwie, to po ~16 godz.
Oferuję pomoc, bo domyślam się, że lokalizacja sklepu nie jest Ci
szczególnie bliska :)

--
pozdrawiam
Marcin Zawadzki