Re: Naprawa dysku twardego...

Autor: Kot Prezydenta <cicior_at_gazeta.pl>
Data: Thu 28 May 2009 - 18:35:15 MET DST

Użytkownik "PC" <p_c_h@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:gvmbim$hdt$1@news.task.gda.pl...
> Odzyskiwałem dane z IBM 2,5" Ten dla odmiany robił tryk, tryk, tryk.
> Znalazłem dysk z identycznej serii, przełożyłem głowicę i płytkę
> elektroniki. (akurat w tej serii padał jakiś scalak na głowicy). Dane
> odzyskane a dysk pewnie jeszcze by ruszył gdyby go podłaczyć. Z tymi
> warunkami szczególnymi to nie ma co przesadzać. Nawet jak siądzie na dysku
> jakiś pyłek to i tak spadnie gdy dysk ruszy.

W wielu przypadkach da się zrobić to co udało się tobie w większości zas
nie, bo nawet w ramach serii zdarza się że elementy sa inne a do tego
dochodzi jeszcze kalibracja glowic - tego nie zrobisz już samodzielnie. co
do pyłku to rzeczywiscie na krotka metę nie jest zagrozeniem ale ogólnie to
może utrudnić zycie