Re: Naprawa dysku twardego...

Autor: PC <p_c_h_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 28 May 2009 - 17:45:20 MET DST

Odzyskiwałem dane z IBM 2,5" Ten dla odmiany robił tryk, tryk, tryk.
Znalazłem dysk z identycznej serii, przełożyłem głowicę i płytkę
elektroniki. (akurat w tej serii padał jakiś scalak na głowicy). Dane
odzyskane a dysk pewnie jeszcze by ruszył gdyby go podłaczyć. Z tymi
warunkami szczególnymi to nie ma co przesadzać. Nawet jak siądzie na dysku
jakiś pyłek to i tak spadnie gdy dysk ruszy.

PC