Re: Grafika na PCIe x1 kontra integra ?

Autor: OMSON <omson_at_o-dwa.pl>
Data: Thu 28 May 2009 - 14:01:31 MET DST

Adam Szewczak pisze:

> Mam na plycie zintegrowana grafike X1250 z obecnie przydzielonymi 256Mb.
>
> Zastanawiam sie czy nie obsadzic jakiejs samodzielnej grafiki coby
> czasami nie pograc (1600x1200)
IMHO za duże masz wymagania jeśli idzie o tak sporą rozdzielczość przy
tak budżetowej grafice... zależy w co chcesz grać ale jakby nie patrzeć
wysoka rozdzielczość pociąga zwykle większą moc obliczeniową GPU i
zapotrzebowanie na VRAM. Na Twoim miejscu grałbym w niższych
rozdzielczościach.
> Zonk w tym ze jedyne co to moge obsadzic grafike na PCIe x1
A dlaczego x1? Jaka masz płytę główną?

> i tutaj mam do wyboru w zasadzie tylko
> GF 8400GS 256
> lub
> Quadro NVS290 256
A to nie jest grafika bardziej do 2D dedykowana przypadkiem?

Pzdr, OMSON