Re: DELL D631 -proszę o opinię

Autor: Czeresniak <darek1980_at_op.pl>
Data: Wed 27 May 2009 - 18:08:25 MET DST

Użytkownik "Klaudia" <minimaxiWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości
news:1cc6.00000109.4a1c2134@newsgate.onet.pl...
> Witam! Już pisałam wcześniej, że szukam czegoś mobilnego 12-13" i ostatnio
> wpadł
> mi w oko jednak 14" D631 :)
>
> http://www.ag.pl/index.php?p235,dell-latitude-d631-turion-x2-2-0-2gb-120gb-dvdrw-
> wifi-vista-gw36-next-business-day
>
> B. proszę o opinię tego procka (TURION X2) oraz rozwiązania baterii
> (2-3h), która
> jakaś słabiutka chyba :( Może macie taki sprzęcik, więc napiszcie proszę
> co
> sądzicie o takim rozwiązaniu mobilno-biurowym (2.2kg) i ew. inne uwagi.
> [...]

Ja mam Della D820 i Lenovo T61 i mogę się wypowiedzieć pozytywnie tylko o
Dellu. Dell D820 konstrukcyjnie jest taki sam jak D830 i jego mniejszy brat
D630. Otóż D820 jest to solidna konstrukcja, gwarancja to prawdziwe NBD a
pozatym nie ma zbędnego oprogramowania do wszystkiego tzn. pomimo słabszego
procesora (Dell 1,83GHz, Lenovo 2,2GHz) mam wrażenie, że wszystkie aplikacje
działają szybciej niż na Lenovo. Minusem Della jest wyższa niż Lenovo waga.
Co do procesora to nie ma zbyt wielkiej różnicy w zwykłym użytkowaniu czy to
AMD czy Intel. Według testów AMD bywa mniej wydajne od Intela i zużywa
więcej energii, ale z drugiej strony to pewnie w Twoim przypadku w praktyce
nie będzie miało większego znaczenia.

Pozdrawiam
Darek