Re: Co się zepsuło w laptopie???

Autor: Czeresniak <darek1980_at_op.pl>
Data: Wed 27 May 2009 - 17:55:38 MET DST

>Czy nie jest tak, że skoro wymieniono cześci na nowe, to gwarancja na te
>nowe leci od poczÄ…tku ?
>Tj. wciaż możesz reklamować matrycę i kartę graficzną - czy inaczej: złożyć
>reklamacjÄ™ do reklamacji.

Mylisz dwa pojęcia tzn gwarancję i rękojmię.
Gwarancja jest dobrowolnym świadczeniem producenta i może jej nie być. A
wstępnie się dowiedziałem (nie mam przy sobie karty gwarancyjnej), że w F-S
na wymienione części gwarancja jest do końca gwarancji na sprzęt lub miesiąc
od daty wymiany.
Niestety od zakupu minęło już ponad dwa lata więc nie mogę korzystać z
rękojmi.

Pozdrawiam
Darek