Re: Przestroga: Drukarki EPSON atramentowe (DX7400 i inne nowych serii)

Autor: doom3 <doom3mk_at_o2.pl>
Data: Wed 27 May 2009 - 13:11:10 MET DST

Użytkownik "DooMiniK" <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl"> napisał w
wiadomości news:4a1cfc46$1@news.home.net.pl...

> Hej,
> Jakiegos pecha masz - Epson nie robi złych tuszy, nawet zamienniki tylu
> problemów nie sprawiają...
> - czy jestes pewny, że nic się nie stało z drukarką, nie jest
> uszkodzona?
> - może tusze były baaaardzo źle przechowywane? (chodzi mi o
> dystrybutora/sklep); trochę "przymrozków" tej zimy było i nawet
> elektronika drukarki lepiej znosi niskie temperatury, niż tusze.

Powiem tak... jak dla mnie konkretnie ten model to masakra i nawet nie tylko
z problemow opisanych ze zla jakoscia drukowania, ale np: kwestia
oddzielnych tuszy gdzie jezeli skonczy sie jakikolwiek kolor to nie mozesz
drukowac w czerni itp.

Bardzo duzo osob narzeka na nowe Epsony, nie mozna w nich zastosowac
softowych reseterow pojemnosci cartrigy (za nowe modele) tak wiec drukarka
po 15 cyklach czyszczenia twierdzi ze oryginalne pojemniki z tuszem jakie
wlozylem juz sa puste (pomimo ze maja zapewne jakies 80% tuszu w sobie)...
chip jest uszkadzany przez drukarke takze sprzetowym reseterem nie uratujesz
ich zawartosci bo sa bezuzyteczne. W oryginalnych pojemnikach pozostaje
jakies 10-30% niewykorzystanego tuszu... przy normalnym uzytkowaniu (czytaj
nie wylaczaj i wlaczaj drukarke bo bedzie wykonywac manewr czyszczenia,
ktory wedlug softu drukarki wcina jakies ~8% tuszu z kazdego pojemnika...)

--
doom3