Re: Przestroga: Drukarki EPSON atramentowe (DX7400 i inne nowych serii)

Autor: DooMiniK <_at_poczta.wp.pl>
Data: Wed 27 May 2009 - 10:39:34 MET DST

doom3 wrote:
> Witam.
>
> Nigdy, przenigdy nie kupujecie drukarek atramentowych Epsona (w moim
> przypadku combo Epson DX7400), to cholerstwo wycisnie z Waszego portfela
> ponad 1 zl !!! za jeden wydruk o zaczernieniu maksymalnie 5% + dwie linijki
> koloru.
>
> Co 10-15 stron trzeba wykonywac czyszczenie glowicy, poniewaz robi paski na
> "przejsciach tonalnych"... czyszczenie glowicy natomiast kazdorazowo (trzeba
> robic jednorazowo 3 cykle zeby jakosc byla dobra) obniza poziom tuszu we
> wszystkich cartrigach o srednio 5-10%.

Hej,
Jakiegos pecha masz - Epson nie robi złych tuszy, nawet zamienniki tylu
problemów nie sprawiają...
- czy jestes pewny, że nic się nie stało z drukarką, nie jest
uszkodzona?
- może tusze były baaaardzo źle przechowywane? (chodzi mi o
dystrybutora/sklep); trochę "przymrozków" tej zimy było i nawet
elektronika drukarki lepiej znosi niskie temperatury, niż tusze.

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,