Re: Przestroga: Drukarki EPSON atramentowe (DX7400 i inne nowych serii)

Autor: Grzegorz Krukowski <registered.user_at_op.pl>
Data: Wed 27 May 2009 - 10:27:58 MET DST

On Wed, 27 May 2009 09:43:59 +0200, "doom3" <doom3mk@o2.pl> wrote:

>firma posiadam... dlatego przestrzegam przed epsonem.
No właśnie źle robisz - Epson nie jest taki zły o ile spełniasz trzy
warunki:

* często i regularnie drukujesz,
* główne drukujesz na niej grafikę,
* używasz orginalnych tuszy / dobrych zamienników.

Przy takich założeniach jest OK. Jak drukujesz rzadko, masz długie
przerwy między wydrukami to Epsonów nie tykaj.

Ja dawno dawno temu miałem Epsona Stylusa 800+. I jak jakościowo
wydruki były super, to w ciągu dwóch lat załatwiłem tę drukarkę na
amen - dwa miesiące niedrukowania spowodowało zaschnięcie dysz i
finito. Potem za 1/4 ceny stylusa kupiłem jakiegoś Canona BJC-250
który chodzi do dzisiaj, na orginalnym wkładzie z uzupełnianym tuszem.

--
Grzegorz Krukowski