Re: Info - czytnik Unitek.

Autor: Bartosz Nazar <_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 26 May 2009 - 19:53:17 MET DST

Mikolaj Tutak pisze:

> Ale ktora wersja Extreme III? Ta 20MB/s czy ta nowa 30MB/s. No i piszesz
> o zapisie czy odczycie?

Ta nowa wersja, czyli "30MB/s" i moje 22MB/s to jest odczyt RAWów.
Zapis tylko raz sprawdzałem (bo raczej tylko ściągam fotki)
i wychodziło chyba coś poniżej 10MB/s, czyli mogłoby być lepiej.

Generalnie w porównaniu do 3 innych "multiczytników" jakie znam
(w tym jeden jakiś firmowy w stacji 3,5"), ten jest najszybszy
i najmniej problematyczny. Jestem naprawdę z niego zadowolony,
a ściągam czasem po kilkanaście gigabajtów i widzę, że przyspieszył
mi on mój "workflow".

pozdrawiam!
Bartosz Nazar